Setup Menus in Admin Panel

Als je een WordPress-website hebt, is het heel gebruikelijk om Google Analytics te gebruiken om de bezoekers op je website te volgen en te analyseren. Maar wist je dat Google Analytics ook een aantal geavanceerde e-commerce tracking functies heeft?

  • Met de e-commerce rapportage van Google Analytics kun je verkoopcijfers analyseren. Je kunt product- en transactiegegevens, gemiddelde orderwaarde, e-commerce conversiepercentage, herkomst van de bezoeker en de tijd tot de aankoop en andere gegevens zien.

Het instellen van e-commerce tracking in Google Analytics laat je dan ook belangrijke informatie zien, volledig volgens het principe meten = weten. Het helpt je ook om in te zien of transacties via organische zoekopdrachten binnenkomen, of wellicht via betaalde bronnen, verwijzingsverkeer, e-mail of sociale media. Het geeft je dan ook inzicht welke marketingmiddelen de meeste omzet opleveren. Wil je de conversiepercentages van je WooCommerce webshop verbeteren en optimaliseren, dan is het instellen van e-commerce tracking een must.

In deze gratis tutorial ga ik je stap voor stap laten zien hoe jij e-commerce tracking kunt instellen voor je WooCommerce webshop!

Cursusoverzicht

Google Analytics e-commerce tracking instellen voor WooCommerce 00:00:00

Course Reviews

N.A

ratings
  • 5 stars0
  • 4 stars0
  • 3 stars0
  • 2 stars0
  • 1 stars0

No Reviews found for this course.

VOLG DEZE CURSUS
  • GRATIS
  • 60 minuten
116 DEELNEMERS

Setup Menus in Admin Panel

X